АдреЗа на Никополис ад Иструм

Предполагам всеки е попадал на онази... реклама по БНТ, в която се рекламира не друго, а нашата... страна.  Може и да съм малко тъп но никак не ми става ясно всъщност каква е целта на тази реклама. И изобщо ако носи някакво послание на мене ми звучи в най-добрия случай нещо като " ...ако не знаете България е голяма работа!" Да - и това е послание но му е сбъркан адресанта - все едно краставичар да си направи реклама за краставиците за да си я гледа сам вечер на "видеото". И в тоя смисъл попадам онзи ден аз на "един от най-добре запазените римски градове на Балканския полуостров - Никополис ад Иструм". Архитектите сигурно сме го учили по градоустройство - някои повече, други - както се вижда попадаме изненадани на него. Археолозите и историците и те са го учили по... каквото там го учат. А обикновените хора къде да научат за него? Може би нямаше да е зле когато си рекламираме страната на себе си да си кажем нещо, което се предполага, че не знаем. Колко от нас знаят изобщо къде се намира Плиска или Преслав и могат ли да бъдат видяни. Колко от нас знаят как да стигнат до Перперикон, макар че за него се шумеше - явно се е шумяло за други неща. Знаем ли за гробницата до Узунджово, за Японските инвестиции в нея за които аз съм чул от приятели и сам не знам колко информацията е достоверна. Изобщо питам се с какво ни занимават медиите след като не знаем подобни неща. Е, да, ако не ни правят по-умни поне ще ни направят непушачи. Или по не ще опитат. Та... като се харчат  пари за подобни реклами, един адрес да бяха оставили както се казва!.. АдреЗа!!!

No comments:

Post a Comment