Светло зелено

Днес настроението ми беше някак ведро, в унисон със слънчевия, но студен зимен ден и ми се искаше да намеря повод да драсна някой положителен ред. Но някъде там първо ударих колата в някаква дупка, а после пък се ядосах пак заради дупка точно в средата на едно кръстовище в центъра на София, която всички заобикаляха припряно. После колата ми се хлъзна по една улица пети клас - от тия дето не ги чистят - питам се дали не съм прпуснал някъде в ЗУТ-а че улици 5-ти клас не се чистят... После се загледах в разноцветната украса на един стар блок - саниран ЕПК, в който съседите явно са взели решение всички да боядисат парапетите на терасите си в зелено, само дето всичко зелено беше различно... Но това, последното, по-скоро ме разведри, то май беше единственото положително нещо, което видях днес... И пак се убеждавам, че средата в която живеем определя до голяма степен как се чустваме - влизаш с колата в дупка пет-шест пъти и колкото и да ти се иска да ти е весело - някак не се получава. А как ли се чуства един парижанин, който минава по коледно осветената Шанс Елизе? Отново тъжен въпрос!.. Отивам да гледам някоя комедия!

No comments:

Post a Comment